SEMESTER

Det här var sista dagen på jobbet, och jag är inte ens där, så min semester har börjat nu :) Vore lite mer entusiastisk om jag hade haft en fungerande hand, men hey.. det här är inte rätt tid att vara gnällig!! Jag behöver aaaaldrig mer gå tillbaka till det där stället!!! Jag kan be både min FD (japp, det känns skönt att säga fd) chef och personlighets störda kollega dra så långt till skogs dom kan komma!!! Naturligtvis kommer jag inte göra det, känns en aning onödigt, men jag kan om jag vill, och det känns skönt.. Chefen blev ju faktiskt aningen trevligare mot slutet, men min kollega oj oj oj, jag har inte ett gott öga till dig.. har aldrig träffat en människa som tror att hon är så bra, fast hon egentligen bara kan klippa och klistra.. men, det är ju inte alla som kan det!!!

Allt det där slipper jag nu, det känns som om stora stenblock lyfts från mina axlar (äh, det känns som om hela jag legat under ett stenblock senaste året) I'M FREE folks.... I'M FREE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0