PSYCHO BITCH FROM HELL

En gång blev jag kallad det, psycho bitch from hell, nä jag vet, jag borde inte skriva det här.. Det verkar väldigt dumt att skylta med något som verkligen inte är till min fördel!! Men det allra allra roligaste med det är att det var P som kallade mig det..

För läääänge sen var jag tillsammans med X som jag inte vill namnge, eller ens minnas.. P var bekant med honom och en gång under en utav mina aggressions uttömningar som alltid mer eller mindre gick ut över X (och denna gång även lite över P) så sa han till X att jag var värsta tänkbara flickvän och en psycho bitch from hell.. (ja det där sista skrek han mer eller mindre) han tyckte synd om X som hade en så elak flickvän som mig (ja jag är tydligen hemsk, iaf om man frågar X, men det ska vi inte) och är det då inte lustigt att P nu har varit tillsammans med det här psychot i flera år???
Ooops som det kan gå, kärleken är väl blind antar jag.. Eller så var jag inte så hemsk som han trodde ;)

Det jag skulle komma till är att jag idag känner mig som en EGO BITCH FROM HELL!!
P:s present från ASOS har kommit, och jag tänker inte ge den till honom, I WANT IT ALL BY MY SELF!!!!
EGO EGO EGO ringer det i mina öron... får väl helt enkelt höja musiken lite..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0