Jag är inte död..

Kära ni, har haft vissa dator problem..
Senast jag skulle gå in på bloggen hade min syster 38, TRETTIOÅTTA virus i sin dator..
Vi stängde av och förträngde att hon hade en hel virus kolloni i sin splitternya fina dator..
Men nu är den frisk.

Här på landet står tiden still och springer iväg på samma gång, nu har det ju varit kanon väder några dagar och man orkar inte göra så mkt.. Har ju givetvis shoppat, har oxå målat om och inrett boden så att jag å P kan sova där.
Det blev skitfint vita väggar och ljusgrått golv. Precis så kommer mitt framtida hus se ut!!!

På söndag bär det av till Halmstad, och jag undrar så vad vi ska göra där eftersom det står överallt att det fina vädret bara håller i sig den här veckan ut.. Skitkul att sitta 4 personer på 18 kvadrat i regnet....
Har ni någraförslag?????????

SABINE: först var jag jätte sjuk, sen tappade jag bort telefon och fickvirus i datorn... That's why!!
har du pratat med Carro??? eller sett bilder på lilla bääääbis Jens??

Alla runt omkring mig får barn nu, 3 vänner på bara ngn månad..
GUD försöker nog säga mig ngt..

puss på er!!

Kommentarer
Postat av: pilla :

mmm.. undra vad ?

2008-07-29 @ 21:37:12
URL: http://pillanlandell.blogg.se/
Postat av: martina

Ja det kan man ju fundera på :)

2008-07-30 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0