GIMME MORE!!!

JAG VILL HA,

1. En kärleksfull romantisk man som förstår mig, och som skulle dö och döda för mig!!
2. En söt liten hund som aldrig behöver bajsa
3. En sjuuuukt stor walk in closet full med designerplagg och vackra skira underkläder..
4. En söt liten dam som tar hand om alla kläder som jag kastar på golvet.
5. Obegränsat med Ben & jerry glass
6. En kropp som inte la på sig ett enda gram oavsett hur mkt glass jag fyllde den med.
7. Den sortens nära vänskapsrelationer som i desperate housewives eller sex and the city, iaf när jag känner för att umgås..
8. Ett stort rosa palats med små söta hundar och hästar och giraffer överallt, och någon enhörning oxå när jag endå håller på!
9. Ett eget rosa flygplan med tillhörande pilot! (en jävligt snygg pilot oxå, som givetvis måste vara olyckligt kär i mig eftersom jag har P)
10. Ett mirakel medel som ger en perfekt vältränad kropp om man bara tar ett piller om dagen..
11. Ett hus i varenda land i världen.
12. En egen kock (har jag iof redan, men tänkte vara lite snäll mot P)
13. En birkin i rosa krokodil.. (förlåååt söta krokodil)
14. Orken och lusten att vara vegeterian, det går fan inte..
15. Låååångt böljande hår som byter färg efter humör.
16. Vin diesel, bara att titta på givetvis..
17. Orken att gå ut, undrade när jag tappade bort intresset...
18. Superkrafter och förmåga att få söta barn utan att behöva föda dom, går det inte att plantera ägg och spermier i ett akvarium eller ngt och skicka ner lite käk då och då???
19. Ett roligt jobb som tigerskötare eller naturfotograf i Afrika, kasta in ett par schimpans polare oxå så vore det nice.
20. Kärlek, kärlek som i den vackraste mest romantiska fina film du någonsin sett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0