Ännu en händelselös dag i skogen :)

Ja gott folk, finns ju inte mkt att skriva om när dagarna består av promenader och långa inspektioner av spindlar med syskonbarnen... Idag har vi förstås sett en orm oxå.. Jag vill ha masken sa Gustav och försökte springa efter ormen ner i diket.. Ungen är rädd för myror, kottar, ekorrar, gräsklippare och det mesta som kan tänkas röra sig eller låta..
Men en huggorm.... den masken vill han ha...

Träffade en av mina äldsta vänners mamma också, det var roligt.. Kom på allt roligt som jag och Nat gjort och saknade henne lite.. måste ringa henne när jag kommer hem..
Kom ihåg när vi sov i en rondell mitt i enskede för att min morbror vägrade släppa in oss ( till försvar kan jag säga att vi var ca 14) eller när Nat blivit full på folköl (sådär full man bara blir när man är 16) och gick in i ett förtält till en husvagn i falkenberg och kissade hahaha jag var så arg på henne då och det enda valet jag hade då var att klappa till henne för att få med henne hem, med resultatet att Nat dagen efter hade en rejäl blåtira och undrade vad hon hade gjort..
Ja juste du ramlade rätt ordentligt igår svarade jag, kommer inte ihåg om jag någonsinn berättade sanningen haha..

Eller en annan gång när jag hade råkat sätta eld på vassen vid stranden (verkligen ett misstag, har ångest fortfarande) och fick gömma mig under en eka.. Polisen gick runt och frågade om ngn sett något i den lilla stugby där vi hyrde vår stuga och när dom knackade på vår dörr öppnade Nat utan en tråd på kroppen för hon spelade klädpoker med våra kompisar Budda och Micke.. Polisen tyckte inte att det var en bra ide!!!

Eller första gången vi var ute istan 14-15 år gamla och blev uppraggade av 2 b kändisar som frågade om vi ville spela playstation... Låt oss säga att när vi efter många om och men insåg att det inte var playstation dom var ute efter drog vi fort som sjutton hem.. Men lite stolta var vi allt :) Nat hade för övrigt en Bert t-shirt på sig vilket borde informerat dessa killar om att vi kanske var lite för unga för......playstation

Vi har haft så mkt roligt jag och Nat, och vi har bråkat så det har flygit gnistor om det.. Men vi blir alltid sams igen..
Det är riktig vänskap det...

Så Nat, ska vi dra till falkenberg och dricka folköl och äta pinnbröd?????

Kommentarer
Postat av: Sussie

He he he...ja, jag har 2 sådana RIKTIGA vänner som jag fortfarande umgås med. Vi har varit "bästisar" i 25 år och så fort vi får lite alkohol i oss så drar vi upp gamla idiot saker som vi gjort....kuligt! Synd att man inte får va 15 år igen och med ett brustet hjärta...he he he



Ha en mysig kväll/

2008-07-16 @ 21:28:49
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag vill också sitta pålandet någonstan och bara mysa. MEn nej jag sitter fast här i lägenheten och bara väntar. Hoppas du har det riktigt riktigt bra ochinte somnar i några fler rondeller. kram från carro.

2008-07-17 @ 14:37:27
Postat av: martina

Carro: Har han inte kommit än!!!!????

Satt just och undrade igår om det hade blivit ngn bebis.. Men nu kan det ju inte vara långt kvar :)

Ååå du får inte glömma att ringa eller messa när du orkar!! Kram kram kram



Sussie: Hahaha ja men det är ju det som är skönt med just gamla vänner, att man kan vara precis hur töntig som hellst utan att det gör ngt ;)

2008-07-18 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0