a long way home..

Jag har gått hem.... GÅTT!!!!! Och det var lååångt vill jag lova, och det började spöregna..
Jag är trött nu och vill hellst sova eller shoppa.. Och det kommer inte bli shoppa eftersom jag är fast här utan buss.
Tänker INTE ut och gå igen.. Hur länge ska den här strejken hålla i sig egentligen?? Kan dom inte bara ge människorna vad dom vill ha?? Jag är inte gjord för att promenera hem i ösregn med tung väska. Och dessutom höll jag på att gå vilse. Fick tillslut svälja stoltheten och ringa P och fråga hur fan jag skulle komma hem..

Vi har en inneboende här i veckan.. Jag gillar inte det!! Jag måste tänka hela tiden, så jag inte sätter mig och kissar med öppen dörr eller går upp utan kläder, inte för att jag brukar göra det i vanliga fall, men just den här veckan kanske jag får för mig att göra det.. Det är någon kompis till P från Örebro som jag inte känner överhuvudtaget.. Dessutom sover han i rummet där jag har datorn, vilket pajjar för mig eftersom jag i stort sätt bor i det här rummet i vanliga fall..

nu ska jag kolla lite på nätet efter ngt att shoppa, återkommer med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0