Å det regnar här i stockholm idag!!

Shit vad det regnar och himlen är alldeles kolsvart!!
Vi är hemma en snabbsväng och jag åkte och shoppade lite :) Fyndade mkt dyr tröja som blivit lagom dyr tröja på U-TURN i sickla gallerian.. Och en skit fin klänning.. Behövde verkligen inte en klänning till, men den ropade verkligen TA HAND OM MIG... och snäll som jag är så gjorde jag ju det.. Nu är jag fattig, men det gör ingenting.. Är så nöjd över fyndet med tröjan.. Köpte en bok oxå, Denise Rudbergs Åse..

I lördags hade vi invigning för nya verandan på landet.. Mkt trevligt. Min syster som druckit alkohol 2 ggr sen hennes 7 åriga son föddes trodde att hon blev full efter 2 klunkar cider..

Petra- Nä nu är jag full, jag känner det i armarna!! Jag kan inte dricka mera..

Sen drack hon upp alla cider vi hade utan större problem!

Har en viss tuggummirosa juicy kappa i huvudet och kan inte riktigt släppa den..
Den var nersatt till 2500 på rean tror jag, och ångrar så eeeeextremt mkt att jag inte åkte och köpte den bums!! Ngn som vet om den finns kvar?????

Kommentarer
Postat av: pilla :

mmm full på två klunkar cider ,va billigt !?

Du ska sluta o shoppa !!! så säger mina kids ,men inte har jag lyssnat på det örat än !!!

'Tips :köp när du sr det ,annars så blir du bara irri på dig själv efteråt !!!

2008-07-21 @ 17:21:05
URL: http://pillanlandell.blogg.se/
Postat av: Sabine

VART E DU BABY???Du svarar inte på mina sms o på facebook..Blir ju orolig??Hur e det med dig??Kram

2008-07-23 @ 13:53:04
URL: http://busbine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0