Bye bye babes

Nu drar jag, till ett SOLIGT grymt tylösand!!!!!!! Det bara måste vara soligt, nu har jag bestämt det och tolererar inga avvikelser från  det jag bestämt!!!!

Kommer hem på söndag ( ja inte i morgon söndag givetvis utan nästa) Kommer antagligen inte kunna uppdatera här fören jag kommer hem.. (tänker inte släpa med mig datorn!! eh det skulle inte hjälpa heller för den delen eftersom jag inte har trådlöst internet) Hoppas ni får en skön vecka tills dess, det tänker jag ha, och varje sekund ska jag tänka på att om jag inte hade slutat mitt jobb så skulle jag ha börjat jobba på måndag, hu hemska jävla tanke!! BINE lider med dig, BIG TIME!!

Så mina söta, nu ska jag skicka ut sista väskan i bilen ( P är hysterisk över mina 4 jätte väskor haha) och dra!!
Kommer sakna er!!

See you on sunday <3

Kommentarer
Postat av: JEnna

åh, ha det mys, är inte aaaalls avis på dig! ;P

2008-08-03 @ 18:18:31
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0