Stressad!!!!!

Är hemma å vänder, ska tillbaka till jobbet snart igen, suck...
Meningen var att jag skulle träna, men någonstanns på vägen medan jag letade träningskläder fick jag syn på datorn som tittade bedjande på mig, å hey, inte mig emot!!

Det här har varit en HAT måndag (vilken måndag är inte en hatmåndag iof??)
I morse försov jag mig, springer till bussen knappt vaken ochomedveten om ifall jag ens har kläder på kroppen, (jo jag hade det puh) Hinner precis fram och ska slita fram buss kortet.........Har inget busskort och bussen åker ifrån mig... Den där jävla buss gubben kunde gott ha stressat ner en aning tycker jag.. Hem å leta, näää inget busskort, svärandes över att jag tappat ett så gott som nytt busskort springer jag bort till en biljett automat (bråttom som fan) och trycker in alla hundrafemtio koder och grejer och ska stoppa i pengar, nepp, ngn snorunge har roat sig med att stoppa tuggummi i mynt hålet!!!! Här brydde jag mig inte om tanterna som satt och väntade på bussen utan svor som aldrig förr, såg deras förskräckta blickar i ögonvrån...

Då kommer jag på att jag kan sms:a till mig en jävla biljett, letar rätt på nummer osv och ska knappa in det i telefon och får totalt hjärnsläpp, helt plötsligt kommer jag inte ihåg hur man får stora bokstäver.....står som ett frågetecken och ser buss efter buss åka förbi.. Såg oxå en skymt utav framtiden och min chefs blick när jag kom försent!!

Ja till slut fick jag till det, köpte på hemvägen en remsa för 200 hundra spänn, och nu när jag kommer hem så ligger busskortet på köks bänken, och jag kan bara konstatera att vi har spöken här, för det låg fan inte där i morse.. Vägrar att erkänna ngt annat...

Nu ska jag dricka kaffe och sen tillbaka till jobbet, hoppas ni har en bättre måndag än jag har.

 Så här snygg e jag idag, otroligt läcker :-)
Så går det när man sover för länge!!

 Dagens första kaffe :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj, värre måndag får man leta efter :S Hoppas tisdagen blir bättre!

2008-04-28 @ 20:41:24
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0