Sooolen, where are youuu???

Okej, P har haft värsta projektet här hemma i helgen och byggt en veranda som jag skulle sitta och sola på, men det är liksom ngt som fattas......SOLEN!!!!!!!
Vad fan hände???
Jag har varit skit dålig på att blogga i helgen, har inte haft en sekund över.. Men nu har lugnet infunnit sig..
P å Martin ligger och kollar på F1, eller rättare sagt P kollar, Martin sover men han låtsas att han kollar..
Han påstår att han inte alls sover utan bara blinkade länge!?!

Gick på stan hela lördagen och letade och letade, jag hade bestämt mig för att shoppa upp större delen utav lönen utan ångest, Men ångest fick jag, fast inte utav den anledningen..... Kom hem med.......INGENTING!!!!!
Verkligen ingenting, eller jo en cola och en tidning....
Hur kommer det sig att man aldrig hittar någonting när man bestämt sig för att  handla????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0