Skit ungar :) <3

Måste bara lägga in ett par bild er på dom sötaste ungarna i världen, mina syskonbarn <3 <3 <3


       

puss på er skitungar :)

I morgon bär det av till landet, mitt i skogen utan varken affärer eller datorer, vilket betyder ingen shopping och inget bloggande, guulp... hur ska det gå??
Får smyga upp till mormor och allra ödmjukast be att få låna datorn, syrran och jag kommer att få slåss om den..
Och min syster kommer att vinna, hon vinner alltid för hon är äldst, det är något hon själv bestämt..
Som när vi var lite yngre och hon hävdade att eftersom hon är var äldst så skulle hon ta hand om mina pengar så jag inte slösade bort dom... Och snäll lilla syster som man var (ÄR) så fick hon ta hand om mina pengar, men varje gång jag bad om pengar för att köpa ngt så hade hon redan handlat upp dom.. Fattar inte att jag gick på det varje gång.. (förlåt Pert, självklart kommer jag att överlämna VISA kortet det första jag gör när vi sätter oss i bilen i morgon) Vi hörs hemifrån mormor :) ha det bra så länge gott folk..

                                                                                                        M

Kommentarer
Postat av: Stora Syster

Japp så är det när man är storasyster, man har förtur på allt... Punkt jävla slut.... ha ha ha ha
Puss

2008-04-29 @ 21:34:03
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Aura

säljer lite grejer på bloggen, skinnjackan tex! kika in sötnos...
hoppas allt är bra med dig, kram!

2008-04-30 @ 20:36:02
URL: http://Aura.blogg.se
Postat av: kristin

söta barn (: hihi

2008-05-01 @ 15:44:11
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0