Skadad...

Ja, den här blondinen är verkligen blond, helt skadad skulle jag vilja säga...
Surfade in på Halens (eftersom det var det enda stället jag inte synat med mina hök ögon)
Å ja, jag lyckades handla även där och sitter nu med en inte så liten ångest klump i magen...
Vad fan är det för fel på mig??? Vet inte ens om dom är snygga, eller jo det tycker jag nog, det är bara för att jag är allergisk mot Halens.. Hade dom funnits någon annanstans hade jag velat ha dom.. Men bara för att det är ett riktigt jävla kap så tycker jag att dom ser lite billiga ut... Döm själva, och meddela mig gärna er dom...


SANDALETT  SATINSANDALETT 500 kronor för båda, med frakt :-)
Lite nöjd är jag allt.....

Kommentarer
Postat av: Tina

SKITSNYGGA TYCKER JAG,SKITER I ATT D E HALENS..

2008-04-19 @ 10:53:38
URL: http://misslibra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0