Saaaaknar!!!!

     Saknar dom små monstrerna (syskonbarn)
För tillfället gillar jag inte barn överhuvudtaget.. Men dom här går liksom inte att låta bli att älska så man nästan går sönder <3 <3 <3 Elaka små ungar <3
Så här kan det låta när man pratar med min syster och man försöker berätta något super viktigt:

JAG: Lyssnar du???

PETRA: Vänta, NEEEEJ GUSTAV SITT INTE PÅ WILMAS HUVUD!!!!

JAG: Oj, gick det bra???

PETRA: Han försökte mosa Wilm, NEEEJ WILMA DU FÅR INTE STOPPA UPP PAPPER I NÄSAN!! Martina jag ringer upp..

JAG: ok
Efter en stund ringer det

PETRA: Hon hade stoppat upp en halv toa rulle i näsan, hur mkt jag än drog så tog det aldrig slut..

JAG: Men du fick ut allt??

PETRA: Släpp kniven Gustav annars ringer jag pappa, (Gustav i bakgrunden Iiiiiiiiinte)

JAG: Hur orkar du??

PETRA: Det gör jag inte, AAAAANTON TA INTE WILMA OCH GUSTAVS SAKER!!! (hotar med pappa igen, men Anton är för smart å går inte på det) Anton i bakgrunden Får jag en glass??
Petra svarar: Absolut inte Anton, rör du frysen ringer jag pappa.. Anton tar en glass och går

JAG: hahahah

PETRA: Är det inte dax för dom att sova snart så hoppar jag från balkongen, Neeej Gustav slå inte din tallrik i huvudet på wilma, vad sa du Martina??

JAG: Har inte en aning

PETRA: Åååå nej nu blöder Wilma näsblod,jag måste lägga på, Wilma i bakgrunden: blååååååååd mamma blååååd..

JAG: vi hörs när dom sover sen...

Och så där fortsätter det... Hur orkar människan????
Och sen frågar folk varför man inte skaffar barn.. Det räcker aldelles utmärkt med min systers :-)
     

 

ÄLSKAR ER SMÅ MONSTER UNGAR <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Jag tror minsann du fångat min vardag på pricken Puss

2008-04-07 @ 20:23:03
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: mathilda

haha, håller med mamma! så klockrent!! puss

2008-04-07 @ 23:37:52
URL: http://matt3s.blogg.se
Postat av: Tina

Hahaha,skrattade gott,jag kan bara bekräfta,har man tur(vilket jag aldrig har)så kan man faktiskt nästan höra vad Petra säger,ler...Ha d bäst,pöss till alla trollungar.Från Fam Sjöqvist/Linder..

2008-04-14 @ 17:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0