Orka????

Tack och lov så är måndagar en tidig dag, tyvärr så jobbar jag till 8 i morgon vilket tar bort lite av glädjen att sluta tidigt idag :-( Skulle åka direkt in till stan efter jobbet för att se på tåget till söderstadion inför första hemma matchen.. Men någonstanns på vägen tappade jag all energi och kom på mig själv med att vara på väg hem..
Så nu sitter jag och försöker hitta ork att byta om och gå till bussen... För jag vill inte missa..
Men seriöst, hur ska jag palla att slita mig från datorn och en kopp kaffe och gå ut igen nu när jag äntligen är hemma??????????

       image43

       SÖDERSTADION FÖRRA ÅRET :-)
       image44
       MED VÄN MARTIN...
       image41

Hahahah....
Alla säger att Bajen fans är alkisar och drägg...Men HAAAALLÅÅÅÅÅ, Har ni träffat mig eller???? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0