Oj, någon hittade min blogg :-)

Jag som trodde att ingen skulle hitta min blogg har efter en timme som bloggare fått 2 kommentarer från 2 OLIKA tjejer som hittat mig haha, det var väldigt gulligt att hälsa mig välkommen.
Gick in på deras bloggar och insåg min brist på kunskap om det här, deras bloggar var väldigt proffsiga i jämnförelse :-) Men jag lär mig väl.. Är oerhört glad att det är fredag och att jag är ledig hela helgen..
Önskar bara att P kunde bli frisk oxå och sluta ligga å ropa i soffan när han akut behöver alvedon eller vatten eller snus eller ngt annat. Men han kommer antagligen uttnyttja den där influensan så länge han bara kan..
Kollade lite på asos.com å hittade massor av saker jag kommer vara tvungen att köpa, några exempel...
Star Print Tea Dress

Nicki Pumpkin Puff Sleeve Star Print Wrap Dress

Orion Frill Sleeve Floral Tea Dress

Fairground Flower Spring Pussy Bow Tea Dress

Fairground Ditsy Floral Frill Front Dress

Star Print Mini Ra-Ra Skirt

French Connection Peep Toe Sling Back Sandals

Patent Cross Front Platform Sandals
Måste bara råna någon först :-)..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hehe ja ibland så syns man på förstasidan och då får man några träffar... Grattis ;)

2008-04-04 @ 18:33:36
URL: http://dagensmeny.blogg.se
Postat av: Martina

Hahaha, jaså, det var inte konstigare än så alltså :-)

2008-04-04 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0