MY BOSS, THE DEVIL!!!!

Japp, haaaatar Söndagar... Av den enkla anledningen att jag i morgon måste jobba...
Söndagar börjar alltid på samma sätt, jag vaknar och innan jag ens öppnat ögonen börjar jag känna efter om jag möjligtvis inte fått ngn allvarlig sjukdom över natten som hindrar mig (naturligtvis helt emot min vilja) från att åka till jobbet på måndagen.. Tyvärr så hindrar mitt samvete (läs P) mig ifrån att ha ny läskig sjukdom varje måndag..
Och jag måste jobba iaf... Och det är helt enkelt inte kul.. Dels för att jag hatar min chef (djävulen)


 Min underbara chef...

Och dels för att det helt enkelt inte är min grej att gå upp tidigt på morgonen och låta någon tala om för mig vad jag ska göra.. Endå har jag snällt fogat mig, jag har gjort som Djävulen, förlåt som min chef sagt, och jag har ansträngt mig till bristningsgränsen för att inte vara allt för tydlig med vad jag tycker om henne. Och endå, endå hatar hon mig. Vilket jag iof inte kunde bry mig mindre om, men något jag bryr mig om är när jag blir orättvist behandlad!!
Jag hatar henne av hela mitt hjärta och önskar inte den där överlägsna, nedvärderande, inkompetenta människan ett enda lyckligt ögonblick så länge hon lever... Usch nu lät jag inte som en särskillt trevlig människa..
Men det är hon som gjort mig sån här..  What goes around comes around.. tänk på det Boss, what goes around comes around, å stackars stackars dig när det sker!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0