Mossigt

Jag hajjar inte, gillar ni ALLA där ute Kate Moss..
Folk får köp hysteri bara för att Kate Moss på ngt sätt varit inblandad.....för att??????
Sorry, men jag köper inte det där. Det känns som om det blivit ett likamed tecken mellan att gilla mode och att gilla KM... Nope, jag gillar INTE KM.. Tycker att hon ser allmänt skabbig ut.. Skitig och smutsig och (förlåt) ganska så ful.. Vad är det ni är så betagna av???? Snälla tala om...



Kate Moss

Tycker fortfarande inte att hon e något speciellt, men måste ju erkänna att jag såg en del snygga bilder oxå när jag letade efter dessa...

Fast i jämförelse med vissa andra är ju KM guds gåva till hela världen, kolla här tex.

Amy Winehouse, Vem ska rädda Amy Winehouse?



 Uuäääsh, behöver jag säga någonting???
Amy gå hem å duscha så ska du se att det känns lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0