Miss Plut å jag

Hade i övrigt en kul helg, igår middag med p:s bror och tjej Plut...
Länge sen jag skrattade så mkt och hade så konstiga diskutioner :-)
Plut hade konsert för oss övriga efter lite att dricka å det framträdandet var ju sådär kan jag säga :-)
Hann med att kolla upp stugor i Tylösand med P:s andra bror och hans tjej Mallan oxå, det längtar jag till..
Har även lekt haj med J och Pluts 3 åriga dotter, en av hajarna var misstänkt lik deras hund Saga, men man ska ju inte hänga upp sig på detaljer.. Vi var tvungna att gömma oss för hajarna i sängen och så säger den söta ungen allvarligt,
- Martina du behöver inte vara rädd, Hajarna naffsar bara lite, dom kan inte äta upp oss, dom är för korta!!
För korta, hahah ja det hänger ju på det.. Hoppas att hon aldrig träffar på en haj....

    Jag å Plut :-)
På den andra bilden har jag snott minen som gör plut till just plut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0