Mini shopping..

Laddade inför morgon dagen med en liten mini shopping...
Hittade äntligen skit snygga nagellack. Ett är orange och det andra skiftar mellan orange och rödrosa, det lät ju jäkligt snyggt haha...

    ..

Köpte ett matchande linne oxå, men det krävs nog både en och två solningar innan jag visar mig i det :-)
Är så blek att jag lätt kan konkurrera med ett spöke.. Har nog aldrig varit så här blek...
Men jag solade jämt förut, och sen började jag oroa mig för hudcancer... efter det tar det lite emot att sola..
Det måste ha med åldern att göra, min mamma tjatade jämt på mig om mitt solande för ett par år sedan, men då brydde jag mig inte utan var inte ett dugg orolig för cancer... Sen en vacker dag vaknade man och var gammal och klok :-) Men kan ju inte påstå att jag inte kände mig ganska mkt snyggare som brun än som blekfis varianten..

 98 kr gina tricot, som hittat med andra ord. Köpte ett vitt oxå.

 Den bruna varianten..

 Den bleka får inte vara med, men ni kan ana min mjölkvita haka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0