Mindre begåvad...

Ja jag är inte mindre begåvad, men det finns dom som inte ens verkar kunna läsa av en kalender...
Jag ska jobba juni ut på mitt jobb (och hellst inte en sekund längre) Och trots det så har min chef satt upp mig på att jobba vecka 28... Hur i helvette går det ihop???? Vecka 28 är 7-11 JULI, inte juni utan JUUULIII!!!!!
Hur svårt kan det vara att ta reda på??? Inte så jätte svårt känns det som... Men så är ju jag ganska normal begåvad, man får väl kanske ta hänsyn till att inte alla är det!!!!

Nu är det bokat å klart, vecka 32 åker vi till TYLÖSAND, blev ett par missöden innan det blev rätt, jag (som nyss hävdade att jag är ganska smart) bokade en vecka då ingen är ledig, men det löste sig :)
Se upp Halmstad bor, snart kommer jag å min gula bikini :)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Nja, det förstås. Tänkte inte på det.
Fast jag lever med två döttrar som inte tänker alls, hihi.
Ha det!

2008-04-29 @ 19:21:13
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0