M loves Cola light for ever and ever!!!

Idag har det gått ett antal cola.. Jag äääälskar cola..
Minst en gång om dagen försöker ngn övertyga mig om att min enorma cola konsumtion är direkt skadlig för mig..
Men jag tror inte det, cola är för mig det nyttigaste man kan dricka..
Jag tror att det botar sjukdomar, ger tjockare hår, bättre humör, snyggare pojkvän, och ett allmänt roligare liv.. Så det så!!!!!!

....

Snart ska jag iväg och handla, vi ska...håll i er....GRILLA!!!!!
Hahah vi får visst aldrig nog, å snylt gästen Martin infinner sig givetvis när det börjar lukta mat..
Han behöver en tjej, ska införa en kontakt annons åt honom här på bloggen..
Så tjejer hör av er om ni vill ta hand om honom så att jag slipper :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så jätte mycket :) är dock mkt mer nöjd med bilderna vi tog idag!

Kram

2008-04-27 @ 16:00:56
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Anna

Självklart blir man både snyggare och smartare av Cola Light. Minst 2 liter om dagen..

2008-04-27 @ 18:07:29
Postat av: Martina

Du är klok du Anna :-)

2008-04-27 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0