Love you or leave you to die...

Känner mig mkt irriterad på P som aldrig kommer hem och lagar mat till mig...
Han tycker att det är viktigare att jobba än att ge mig mat...
Ringde nyss...
Jag- Hej jag är hungrig..

P- Laga mat då..

Jag- eeeeh

P- ja jag jobbar

jag- eeeeh

P- vadå eeeh, nån måste ju tjäna pengar eller????

jag- eeeh man måste tydligen göra allt själv...

P- HAHAHAHAHAH

Antar att han kom å tänka på ngt mkt roligt...
Egoistiskt att vara på jobbet å ha kul medans jag håller på att svälta ihjäl...
Blir väl fullkorns makaroner.....utan ketchup, för det har jag ingen... Kanske går lika bra med senap?????
morrrr

Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Älskar dig, min sköna :)

2008-04-16 @ 19:04:14
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0