LÖN TACK!!!!

Jaha, kontot är så tomt att det är pinsamt...
Skulle just handla för 47 kronor, 47!!!!!!!! Tror ni att det gick.....nä!!
Hur pinsamt är det?? Jävligt....
Hur gick det till?? Vet ej....
Jo det vet jag, jag har i vanlig ordning shoppat upp varenda liten futtig krona utan en tanke på morgondagen..
(den kan väl P tänka på???)
Och nu då?? Vad ska jag shoppa för nu?? (Givetvis på faktura, som jag betalar med nästa lön och så är det igång igen... ) Jag skulle behöva en anställd som är med mig varenda jävla minut på dygnet och hindrar mig från att handla (hur nu det skulle gå till).. Men en anställd kostar ju pengar, och dom pengarna vill jag ju...shoppa för.
Som ni ser så är det en ond cirkel.. Jag skulle helt enkelt behöva ett mer välbetalt arbete..

Har lägligt nog lönesamtal i nästa vecka, men det kommer knappast hjälpa mig.. Min chef fick ngt sadistiskt i blicken när hon lämnade lappen med min tid för samtal... Hade lust att mata henne med den... Men det gick ju inte, då hade hon kanske kvävts och det vore väl synd???? :-o.

                                            


Kommentarer
Postat av: pilla

den högen vore riktigt bra att ha .. känner igen mig ,,när pengarna kommer så rinner dom liksom bort mellan fingrarna .. fattar inte !!! Oekonomisk JAG näää ,,,;)

2008-04-18 @ 16:28:08
URL: http://pillanlandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0