Lipgloss bitch

Exakt det kallar en kill kompis mig, och jag kan inte ens ta illa upp, för det är helt sant.. jag är sjukt besatt av läppglans.. Jag har läppglans även när jag är helt osminkad.. Halva väskan är fylld utav läppglans, vilket gör mig väldigt poppis bland syskon barnen som gärna vill äta dom... Speciellt det  här som smakar godis :-)
Jag brukar göra egna läppglans oxå, jag tar ett ofärgat läppglans och blandar med ögonskugga haha... Det lät ganska puckat men är otroligt bra, då får man det exakt som man vill ha det.. Förr i tiden brukade jag och min syster blanda glitter i läppglanset, vilket måste ha resulterat i att vi såg ut som prostituerade.. men det funkade då...kanske just därför när jag tänker efter :-)

Nu vill jag ha det här som är läppglans och tandblekning i samma.. eleven.se


                                                                      SexySmile Lip Gloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0