Lägg av....

LÅT MIG SLIPPA!!!!!!! Snälla...

1. Barfotade fötter i ballerinas tillsammans med stor dunjacka mössa vantar och halsduk...eeh hallå, kunde du inte bestämma dig för om det var vinter eller vår???

2. Mkt unga flickor som pratar i mobilen på bussen på morgonen, "ÅÅÅÅÅÅÅÅ JAAAA BAAA SA TILL HONOM ATT SHIT ASSÅÅÅÅ VAD SYSSLAR DU MED TYP Å HAN BA SVARA BA ATT LIXOM HAN TYP VET INTE!!!
Skulle kunna skjuta någon på morgonen...

3. Fler sena kvällar på jobbet, jag oooorkar inte.. Snälla jag är en ganska lat och allmänt trött person, vad är det ni inte förstår??? I<3 BINE hon förstår mig..

4. Fler artiklar med silikon tjejer i tidningen som dissar sig själva och talar om att det är dumt att skaffa inlägg och man borde ta ut dom för dom vill inte vara en del av det sjuka idealet.. Hmm, men gör det då, eller så kan du ju bara stå för det.. Verkar enklare...

5. Linda Bengtzing.. sorry, But I can't stand her... Vad är det för fel på människan som hela tiden måste göra sig lustig över andra och sparka på folk som redan ligger... För hon själv är ju så grym??? Nä inte direkt..

6. Fullkorns makaroner, snart kommer jag se ut som en..

7. Leggings i lysande färger, är vi inte över det snart?? Snälla???

8. Paris Hiltons pinsamma stilbyte, å jag träffade en kille å nu måste jag se ut preciiiis som honom..
Ja det var ju skit gulligt... Fast å andra sidan verkar hon ju inte ha någon egen smak eller vilja, eftyersom hon tar sin bästa kompis mans tvilling bror..

9. Långa vackra hår... Hey, jag har inget hår, måste ni håna mig och vifta med det i mitt ansikte???

10. Min chef... kan inte hon vara ledig varje dag?? Arbetsplatsen funkar så otroligt mkt bättre utan henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0