Kanske dum blondin trots allt :-/

Kom just på en extremt skit jobbig grej, har suttit här och varit sjukt nöjd över alla grejer från kyss johanna (lyckades till slut komma till kassan så jag antar att Gud gav upp till slut och insåg att jag är ett hopplöst fall)
Men när jag satt i mitt lyckorus (ja ja överdriver lite) så insåg jag att jag antagligen inte ens kommer att kunna ha dom fiiina fina armbanden. Det var onesize och mina handleder passar liksom inte in under den kategorin, snarare under a strange size... Jag har nämligen knappt några handleder, en människa jag köpte min senaste klocka av skrattade och erbjöd mig lite skämtsamt rabatt eftersom jag har barn storlek... NO SHIT???!!!
Så jag kanske får använda dom som fotlänk då???? Nä, jag är oturs förföljd idag :-( Borde antagligen bara stannat i sängen i morse...

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0