Jag, med ena foten i graven???!!!!

Ibland undrar jag vilka som är dom riktiga "ålderskomplexarna" (ja jag vet att det ordet inte existerar)???
Vi på den här sidan 25 sträcket, eller dom på den andra sidan???
Överallt, i bloggar, tidningar, på tv ,på bussen överallt ser och hör man kommentarer om "DOM DÄR"...
"DOM DÄR" betyder gamla damer över 20, ungefär som om vi inte är människor utan snarare djur på väg till slakt.
Är dessa små flickor så osäkra på sig själva att dom hela tiden måste hävda sig?? Och tala om att dom minsann är unga och vackra?? Ta en titt på listor över världens vackraste, sexigaste osv, hittar ni många under 20 bland topp placeringarna???? Själv är jag betydligt mernöjd med mitt utseende och liv idag än vad jag var för 10 år sedan, helt tragiskt att 12 åringarna idag inte har fattat att dom är barn utan ser ut som 25 åringar hela bunten, och blonderar sönder sitt hår och stoppar 4 par strumpor i bh;n för att dölja att där inte finns någonting.. Vilket inte är underligt eftersom dom fortfarande är barn.. När jag var lika gammal som dom var utseende ingenting jag ens reflekterade över, och bh var pinsamt och inte något som fanns i min byrå låda.. Pengarna man hade gich till bussen till stallet och inte till bleknings medel och bh:ar från H&M...

Ja jag blir upprörd!!!! Kan inte barn för helvette få vara barn tills dom fyllt 15 iaf???
Men för att återgå till det andra, så hoppas jag att ni kritiska flickor inser att hoppsan va fort det gick så är ni oxå över 25, jag ska hålla en tumme för er att ni är lika fabolous som den här gamla damen vid 29... så kan ni nog ta det med ro... puss
 Flitigt förekommande på ALLA listor över sexigaste och vackraste kvinnorna i världen, och oj, hon är ju t.o.m ÖVER 30 och alltså nästan död :-)
                                                          

Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Jag håller med dig, vad oväntat :)

2008-04-09 @ 19:43:20
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Martina

Mkt oväntat söta lojala syster..

2008-04-09 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0