Jaaaaaaaa!!!!!!!!

Jag fick tillbaka på skatten!!!! Det ska firas mina vänner!!!!!!!! Med shopping, vad annars?

Star Drop Earrings (+) Jag är egentligen inte jätte förtjust i "hängande örhängen" men dom här e galet coola.. Skall köpas för skatten, från asos 

Cropped Leather Jacket in the style of Alex Curran  Morgan Zebra Print Bandeau Bikini  U-Wire Bandeau Bikini Top in the style of Nicole Richie

Floral Button Through Dress Åååå jag ser den här tillsammans
med skinnjackan ovan framför mig... Ibland får jag sånt sjukt ha begär att jag mår fysiskt dåligt.
Kul att jag fick tillbaka på skatten, men det hjälper ju inte direkt, dom pengarna ramlar ju inte precis ner i brevlådan i morgon.. Men det skiter jag i, det här ska jag ha, kosta vad det kosta vill.. Ska slita tills jag har råd.....
- du P kan jag låna lite pengar,
- till vad?????
-ööööh, ehh typ...ett fadder barn i Afrika...
USCH på mig....

Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Du e stööööörd... Puss

2008-04-18 @ 21:44:42
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Martina

japp, å nu har jag handlat på halens oxå, så det bevisar det du redan misstänkte.. jag är störd.

2008-04-18 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0