IT'S A BEAUTIFUL DAY..

Har ingen aning om beautiful stavas så, men det ser bra ut så vi kör på det...
Vaknade HALV ETT!!!!!!! Och trodde att jag var bakfull, Ångorna från P var inte att leka med.. Kommer upp och ser att svåger har gjort ett fint konstverk till mig i köket.. För att inte tala om att han stoppat in små lappar i kylskåpet.. ????? Mina prydnads grejer på köksbänken har fått sällskap av en tomat en bit gurka en gamal leksaks pudel som jag tror kommer från Wilma, några chips och så vidare... Tur att jag slet arslet av mig och städade igår.

     
Fy fan säger jag bara... Jävla fyllon...
Det sista jag hörde var hur svåger satt och sjöng för sig själv ute i vardagsrummet..
Och att han CYKLADE hem, fast han inte ens borde ha satt sig på en trehjuling. Och det är inte en kort bit kan jag säga... Är arg på mig själv för att jag mesade ur och inte beställde dom där klänningarna när P så generöst skrek "köp vad du vill jag betalar" igår.... Någonstanns greps jag av dåligt samvete vilket inte är likt mig..
Börjar kanske bli lite blödig på gamla dar :-)

I dag är det sommar ute!! :-) Tog min frukost och gick ut och satte mig och läste tidningen och drack en latte P släpade sig upp och gjorde till mig.. ( P hävdar för övrigt att han inte alls var speciellt onykter igår HA!!)
Jätte skönt!! Blev lite glad av solen.. Snart ska vi åka till Kära syster å fika, dvs om söta svåger klarar besök idag..
Ska påminna honom om att han strax efter halv 4 i natt trodde att han var en haj.. Då mår han nog bättre..
Längtar efter Wilma, Bubba å Ante.. Å självklart efter dig med Matte... PUUUSSSSS

  2 idioter gör hamburgare, dom var så packade så t.o.m bilderna blev suddiga :-)

Jag osminkad å blek i ett stökigt gästrum, men skitsamma, det är sommar och jag slipper må som P..

Puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0