I'm sooo over face book!!! I love my friends <3

När fb kom tyckte jag att det var det bästa som hänt, hittade massor av gamla kompisar och satt halva dagarna och nätterna och jämförde vänner på "compere people".. La ut varenda bild som existerade på mig från dom senaste 2 åren och tänkte att HA här får ni alla gamla klass kompisar som nu hade 10 barn var skillda 2 gånger och nu inne på tredje mannen och bodde i ngt gammalt radhus i skogen, Här får ni för att ni frågar hur många barn jag har och vad min man heter, ( och sen när man svarar att man inte spytt ur sig några ungar och att äktenskap inte direkt är något jag å min hunk prioriterar, då svarar dom, oj då nähä, stackare som inte fått uppleva äkta lycka än, men din dag kommer... Jaså gör den, vilken tur för mig då) Jag är åtminstone snygg!!!!!!!!

Sen insåg jag att om jag hade velat ha dom som vänner, så hade det väl inte gått 10 år sen vi pratade sist???
Eller???? Absolut, ett par av dom har det varit skit kul att prata lite med, men sen är det ju inte så mkt mer...
Jag har ju redan mina vänner som jag älskar, och jag skulle aldrig byta ut min P mot 2 krashade äktenskap och nytt äktenskap med första bästa bonde som åkte förbi på traktorn... Vi har bara inte bråttom helt enkelt...

       
Petra                  Linda               Lisa& Bine                    Aura

     
Bec                    Sandra                 Sandra            Louise

     
Malin                   Jonas                 Nattis                    Hayes

     
Kosmos           Elli                    Angelina           Frida
     
Pär                     Johan               Anna                          Richard

 NI ÄR BÄST!!! ( och ja, har snott vissa av era bilder på facebook haha)
Richard

Å så självklart my number 1

image93 Puss <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0