I'll be right here waiting for you

 Sommaren alltså, lite surt att när det äntligen känns som om det är vår och man hänger in vinter jackan i garderoben.....då börjar det snöa...MEN VA!!!???
Varför går man på det där varje år??? Vill att det ska vara varmt så att jag kan använda alla klänningar jag köpt som jag inte kunnat använda eftersom det är typ istid..
Är så jävla bekväm av mig att det aldrig skulle falla mig in att åka till jobbet i något annat än byxor, Annars fryser jag ju.... Önskar att nästa stora trend blir mysbyxor, allra hellst gråa gamla urtvättade svea mysbyxor som är så trasiga att dom borde slängts för länge sedan.. naturligtvis äger jag inte ett par såna om ni undrar, jag är ju inte helt otrendig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0