Ikea morgon

Klockan är 12 och jag har redan varit på Ikea och varit hemma en timme efter det...
Jag trodde jag skulle få sova men nej då..
P och jag har båda uselt morgon humör och borde egentligen inte ses innan lunch tid iaf..
Vi kan ligga i sängen på morgon och allt är frid och fröjd, sen urartar det bara..

P- ska vi äta frukost???
M- jag vill sova
P- men vi skulle ju göra massor av saker idag
M- massor av saker kan vi göra sen
P- men då går jag upp och äter frukost så kan ju du låta bli..
M- Vadå, ska inte jag få ngn frukost, tycker du att jag är tjock??? Fy fan
P- Det var ju inte direkt det jag sa va???
M- Nä men du tänkte det..
P- okej..
M- där ser du, du erkände ju direkt..

P går upp

P- P jag har inga rena strumpor
M- Nähä nu ska man få skitför det oxå, du kan tvätta dina jävla strumpor själv i fortsättningen..
P- okej då gör jag väl det
M- Vi kan ju lika gärna göra slut, ja jag flyttar..
P-okej
M- Vadå vill du göra slut eller??? Men gör det då jävla idiot, jag ska flytta

Hoppar upp ur sängen och sliter ut en väska och kastar i mkt nödvändiga saker, ett skärp, en sko, ett par för små byxor som inte används på typ 3 år..

P- Det var ju iof du som skulle göra slut...
M- Jaha, nu försöker du ändra på allting... Ja men skyll på mig..
P- Martina ibland är du helt skadad....
M- Jag orkar inte flytta, ska vi åka till Ikea...
P- Mmm
M- Puss älskling
P- Jaja

Nu låter det som om det är jag som är dum, men så är det naturligtvis inte...

Kommentarer
Postat av: Pertan

Du är lite skadad... Jo du e det faktiskt :)Tur att jag älskara dig ändå... Puss Söta Syss

2008-04-19 @ 17:11:53
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Tina

Lire skadade e vi nog hela högen,ler..Men du e iaf en gullig&rar tös...

2008-04-19 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0