How did you do it Karlsson???

Känner mig mer och mer som karlsson på taket och lillebror när jag sitter här instängd i gästrummet..
Ni vet när lillebrors stora syster Bettan skulle ta hem sin nya kille och lille bror absolut iiiinte fick lämna sitt rum????? Lite så känns det.. Sen tog Lillebror och hans polare karlsson ett lakan å slängde över skallen för att Bettan inte skulle se dom när dom inte hade lust att mögla bort i Lillebrors rum längre...

Där befinner jag mig nu, sitter å spanar på överkastet å undrar om jag hittar toa dörren med ett överkast över huvudet????

P och Svåger verkar ha av verkat en å annan öl där ute, jag ropade för en stund sen och frågade om P tyckte att jag skulle köpa en gul eller svart klänning,
P- taaaa bådaaa
M- Men dom kostar 1000 kronor styck...
P- Köööp va du vill, jag betalar....

Hmm....


Kommentarer
Postat av: Pertan

pasa på ba... Köööööööööp... och ta en till mig me :D

2008-04-19 @ 22:51:34
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0