Home sweet home

Äntligen hemma, vilken jävla dag det har varit.. Ibland känns det som om det enda man gör är å jobba..
Jag överväger att tvinga P att försörja mig å själv bli en riktig desperate housewife och bara shoppa å gå på massage å ansiktsbehandlingar hela dagarna.. Ska ha såna där små rosa tofflor med toffsar på haha..




Nu är det verkligen slut handlat för mig den här månaden.. (det kommer nog gå jätte bra)
Ibland är det det enda som känns kul, att shoppa alltså. Nä desperate housewife får det bli...
Vill åka iväg någonstanns, lååååångt ifrån det här skit stället, varför var allt roligare förr? Varför har man förvandlats till världens tråkigaste människa?? När hände det liksom??? Smög det sig på så att jag inte såg det komma?
Eller hände det bara över natten?? Från och med nu ska jag bli världens roligaste människa istället, eller kanske från å med i morgon.. äh vi säger måndag på en gång.. Måndag it is...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0