Högsta dröm, my ass

Samtal med P, 5 min sen...

P- Darling, i morgon går din högsta dröm i uppfyllelse..
M- VADÅ VADÅ VADÅ?????

Under ett par sekunder såg jag söta hundar, villa, snygg bil, Pink konsert, pensionering (i förtid givetvis) Betsey Johnson klänningar, maffiga diamant ringar, flytt till spanien ja t.o.m desperate housewives säsong 3 på dvd framför mig (hade t.o.m varit nöjd med det)

P- ja vi måste åka till ikea ochdet brukar ju du vilja....
M- Ä men va fan, idiot..
P- vadå, du älskar ju Ikea...
M- Jag hatar Ikea...

Högsta dröm, tror han verkligen att jag är nöjd med det... När jag är 100 och ligger på dödsbädden och folk frågar
- Vad gjorde du av ditt liv??
- å jag uppfyllde min högsta dröm, jag åkte till Ikea, så nu kan jag dö lycklig å nöjd....

HÖGSTA DRÖM MY ASS!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0