Helg ljuva helg, kom nu..

Snart är det fredag gott folk, och det var fan på tiden!!!!!
Tror jag skulle kunna sova non stop fredag till måndag morgon.. men det ska jag så klart inte..
Hoppas på att vädret håller i sig så att man kan sätta sig på en ute servering, gärna på medis å bara vara tacksam för att man inte jobbar.. Men har hört att det ska bli kallt, är inte det så jävla typiskt????
Man sitter inne en hel vecka när solen skiner och när man äntligen kan gå ut......då blir det kallt,
MEN VA????? var är logiken?????

Har sett en så fin sjal från friis & company som jag måste åka direkt in till stan i morgon och köpa :-)
Är inte det underbart, att en så billig sak kan göra en så glad??? Sen var det det där med att lyckan varar i 5 min...
Men med den här fina stjärn sjalen, tror jag fan den varar i 10...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0