Hair <3

Jag älskar musiken från original inspelningen av HAIR..
Är uppväxt med den och blir helt lycklig när jag hör den... Varje låt sätter jag ihop med en situation ifrån min barndom.. Givetvis en påhittad situation eftersom vi inte hade en skit kul barndom... Men va fan, påhittat är väl lika bra som ngt annat.. Jag ser mamma framför mig i hippie kläder och flätor och oss barn som söta små charmiga varelser med stjärnor i blicken och vi är så lyckliga så lyckliga och hoppar omkring å dansar och äter bakelser.. och rider omkring på hästar (rosa tror jag bestämt)..
Vart pappa befinner sig har jag inte en aning om och det är antagligen hans frånvaro som skapar det lyckliga ögonblicket... Varför mamma har hippie kläder kan man oxå undra eftersom jag är född en aning efter hippie tiden... men what the hell, det funkar ju med musiken...

DVD Film: Hair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0