Fight night

Två nätter i rad (och oräknerliga nätter i övrigt) har jag vaknat av att P:s armbåge kommer flygande och landar rakt på min näsa... Vet inte om han drömmer att han är en av gubbarna i ett av alla spel, i natt hade han nämligen drömt att han skjöt min systers chef som han aldrig träffat, (inte för att det varit ok att han skjöt honom om han hade träffat honom) Så det säger väl en del... Men i natt kommer jag vara berädd, ska hålla mig vaken och precis när han ska knocka mig igen tänker jag dunka på honom en smäll han sent glömmer... Vi får se om han lär sig något utav det....


Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Ja jag vet inte, ni är lite våldsbenägna hemma hos er :D

2008-04-16 @ 21:54:37
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Martina

Hahahah, men vad ska jag göra då??? Måste ju visa vem som bestämmer :-) hmm tur att inte P läser min blogg, han är inte intresserad säger han :-)

2008-04-16 @ 22:06:10
Postat av: Anonym

Åh han och Kärleken kanske har gaddat ihop sig :)

2008-04-16 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0