Engla igen..

Hur jag än försöker att komma på ngt att skriva så går det inte..
Känns så fel att skriva om kläder och ytliga saker idag. Läste just det här nedan på expressen.se..
Och efter det går det liksom inte att tänka på annat.. Gå in på expressen.se och tänd ett ljus..
Kanske kan skriva om något annat senare.. Just nu har jag bara lust att åka till syskon barnen...

kram


Vart är du Engla?
Vi alla vill så gärna veta
Just nu vandrar vi alla i ett mörker
Och jag vet inte vart vi ska leta

Vi tog en man nyss
Vi tror han är skyldig till att du försvann
Men man kan aldrig vara säker
Men ditt försvinnande satte alla mina känslor i brand

Jag önskar så att jag ägde en kompass
Som skulle visa mig vägen till dig
Som skulle peka ut riktningen
Det skulle göra det så enkelt för mig

Just nu vet jag inte vad jag ska göra
Jag känner bara medlidande och sorg i mitt hjärta
Om jag bara kunde hjälpa dig och din familj
Så kanske vi alla slapp denna stora smärta

Jag sänder dig nu tio tusen tankar
Och jag hoppas så att du snart kommer tillbaka till oss
Jag vill så gärna se din familj le igen
Och allt firande som skulle braka loss

Engla, vart är du nu?
Är du nära eller långt borta?
Hur har du det? Mår du dåligt? Lider du?
Så många frågor så korta

Ingen kan mig ge svar
Och jag struntar i svaren om jag bara finner dig
Jag kan leva ett liv utan svar
Men inte ett liv utan dig

Vart är du Engla?
Vi vill alla så gärna veta..

Petra Lindqvist"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0