EN DEL AV HIMMELEN.. eller??????

 Vissa dagar, som tex idag älskar jag denna underbara uppfinning.. eftersom jag är extremt lat så tycker jag ibland att den är en del utav himlen :-) Andra dagar låter det inte direkt så kan jag säga..
Lika enkelt som det kan vara att få en kopp kaffe, lika jävla omständigt kan det vara..
Och ibland skulle jag hellst bara greppa närmsta kastrull och bara slå sönder skiten..
Den verkar känna av när jag är på allra allra sämsta humör, för då när jag vill ha kaffe blinkar displayen hånfullt
"FYLL PÅ BÖNOR" så gör man det (under oräkneliga "jävla skit maskin") När man gjort det och trycker på kaffe knappen står det "FYLL PÅ VATTEN".... å så fortsätter den med "TÖM SPILLFAT", "AVKALKA", och slutligen "RENGÖR"... Men hallå, det är ju för fan värre än en bebis!!!! Hur kan allt behöva göras på en gång????
När allt e klart vill man ju inte ens ha kaffe längre!!! Men vissa dagar, som idag tex tackar jag gud, och tycker att den var värd vartenda öre (särskillt eftersom jag inte har betalat den) Bara att ställa dit muggen och några sekunder senare är det färdigt... TACK SIEMENS!!


                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0