Det var d det...

Ohälsosamt mätt för första gången på en miljard år känns det som..
Svågern är här, systers man alltså, men knappast för min skull... Svågern å P har även dom ett ohälsosamt förhållande (som jag till mat) till varandra!!!! Dom älskar varandra tror jag.. Både syster och jag kände oss smått säkra på att bli lämnade i början när dom började umgås, vi bara väntade på att bomben skulle falla å att P och svågern skulle komma hoppandes ut ur garderoben.. Det hade inte förvånat mig en enda sekund om dom hade kommit å sagt...
- Sorry brudar men vi älskar varandra och kan inte leva i den här lögnen längre...
Efter dag ett så har dom velat göra allt tillsammans, och till deras lycka så är dom ju tillsammans med varsin syster så dom får ju fira både  midsommar ,jul och nyår tillsammans..
När vi hade flyttat in i nya lägenheten och skulle ha inflyttnings fest och Syster och svåger inte fick barnvakt, så bara en kunde komma så var det inte direkt min syster som fick komma, neeeej P fick nästan tårar i ögonen vid tanken på att han skulle behöva genomgå detta utan sin andra hälft..
Så Petra fick gladeligen stanna hemma, och att jag ville ha min syster här var det inte en jävel som brydde sig om...

När svågern meddelade att han skulle komma ikväll så började P tända ljus och jag blev förpassad till ett annat rum.. Ja inte vet jag.. men känns det inte lite som om dom gillar varandra en aning för mkt????

Har aldrig varit med om 2 killar som tänder en brasa ute och sätter på lite chris Cornell unplugged på bilstereon, och sen sitter där aldelles tysta???? Love is in the air gott folk.. love is in the air...

    LÖÖÖÖÖÖÖV <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Pertan

Vad göra???
Vi får väl bara lida i det tysta, ha ha ha ha ha

2008-04-19 @ 20:31:42
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Tina

Hahahaha,dessa karlar,har varit med om liknande faktiskt,man blir lätt förvirrad över deras sk *VÄNSKAP*kul att dom kommer överens el va säger man???

2008-04-20 @ 08:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0