Denna orättvisa

Jag vill oxå ha en helikopter... Å inte vilken som hellst, läste just i Sofies mode om en Versace helikopter, inte för jag vet riktigt vad jag skulle ha den till, men om ngn ska ha den, varför är det inte jag?????


Bild lånad från Svd.

Och appropå ingenting, varför detta otroliga tjat om Agyness Deyn????
Kanske blir lynchad nu, men jag hajjar liksom inte grejen???????????
Vilken tidning man än tittar i så är det detta jävla tjat om henne, Agyness är idealet, Agyness en stil ikon, Agyness bäst klädda... Agyness är skit, om jag får säga det själv!!!! Men det är ju min åsikt... uppenbarligen är jag ganska ensam om den,   

 
                                                     aftonbladet.se
                                                                           
                                                                             

Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Jag håller med dig, fast jag kanske e partisk :)

2008-04-07 @ 20:03:02
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Martina

Hahaha kanske, men tack för ditt stöd.. Jag håller med dig med, vad du än tycker :-)

2008-04-07 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0