Buda på Martin

Okej jag är trött på snylt gästen Martin, han behöver en tjej en BRA tjej!!!
Dom senaste tjejerna Martin släpat på har varit lite av det, hur ska jag säga det på ett bra sätt, lite av det billiga slaget... (och då ansträngde jag mig för att vara snäll)
Och sen undrar M varför han aldrig fastnar för ngn tjej, tro fan det!!!!!!!!
Så det är bara att buda brudar, ja eller buda var väl fel ord jag ska ju inte direkt sälja honom...
Men om ngn finner denna snart 27 åriga snälla lille pojke attraktiv, säg till... Jag måste hitta en tjej åt honom eftersom han inte klarar det själv :-)

     

   

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så himla mycket !! Är faktiskt nöjd för att vara första gången :D

2008-04-27 @ 16:13:06
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0