Bloggen suger!!!

Nä det har inte blivit mkt intressant eller vettigt skrivet här idag, men det är inte mitt fel, det är den här jävla bloggen som fullständigt äter upp det lilla tålamod jag blivit begåvad med..
Inget funkar ju, 9 ggr av 10 går det överhuvudtaget inte att logga in.. Å då tappar man lusten en aning..
Har dessutom suttit och skrivit en halv grund kurs i make up till en vän. (känns så iaf) som behövde hjälp med en sminkning till en dans uppvisning. Skulle hjälpt henne själv om jag bara hade varit hemma den kvällen.
Men nu får hon klara sig själv och det gör hon säkert hur bra som hellst.. ingen skulle nog kunna misslyckas ens om dom försökte med den bruksanvisningen,
1, ställ dig framför spegeln
2, tänd lampan
3, smörj in ansiktet

nja riktigt så dum e hon ju inte.. Hon e smart min lilla Bine :-) Så det kommer bli skit bra!!
Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig i den konstiga sängen och hoppas på sömn inatt, gud vet att jag behöver det.. Förhoppningsvis är jag en piggare och roligare människa i morgon..
Sov så gott allihopa.


Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Var det bättre inatt???

2008-04-24 @ 15:46:36
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0