Bikini....:-/

Ja, för att vara ärlig så har ju inte pilates bollen jag skrev ett kärleks brev till tidigare blivit utsliten av stenhårt tränande direkt, Satte mig på den här om dagen och konstaterade att, japp det måste fyllas på mer luft..
Men hey.....då har jag ju gjort ett försök iaf?? Jag gjorde mitt bästa...
Så nu till problemet, är det trendigt med sopsäck på stranden??? Not that I know of... är det trendigt att bada i fotlång klänning eller någon av P:s gamla tees??? Tvivlar...
Så vad gör jag nu?? Hur kommer det sig att man har så jävla goda avsikter inför varje sommar..
-Den här sommaren kommer jag vara så snygg så folk kommer inte ens vilja åka å bada med mig, så sygg kommer jag vara oj oj oj....

En sak är ju säker, kommer inte behöva åka å bada själv iaf... Det kommer bli slagsmål om vem som får åka å bada med M.... Å det är ju en tröst... nä inte direkt...
Är det försent för ett pilates mirakel...????

Klicka här för en större bild på Pin Up Star Set Den här vill jag ha.. Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0