Bedtime stories..

Ja, jag är skit dålig på att blogga idag, Vi har fått nya sängar och jag har ägnat hela eftermiddagen och kvällen åt att åka upp och ner och upp å ner till jag nästan blev åksjuk.. Sen kom P och jag tvingade honom att åka direkt å köpa lyxiga lakan :-) Jag har aldrig längtat så mkt till jag ska gå å lägga mig som idag :-)



Har fortfarande inte fått mina skor och börjar bli jävligt otålig.. Vill ha dom nuuuu!!!!!
Fick mitt lönebesked idag och blev positivt överraskad istället för negativt för en gångs skull..
Fick ett par tusen mer än jag hade förväntat mig, vet inte hur det gick till riktigt och jag tänker inte fråga..
Så har ni tips på orangea eller gula skor eller skärp, eller söta klänningar så säg gärna till, det blir garanterat shopping i helgen :-)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0