Änglarna gråter..

Min syster sa just, det regnar ute, det är änglarna som gråter... Och ja, hur skulle dom kunna låta bli en sån här dag?? Jag vet att jag har väldigt svårt att låta bli iallafall..
En sån här dag undrar man hur man någonsin ska våga skaffa barn till den här världen där barn inte ens får cykla trygga hem ifrån fotbolls planen... Och inte bara undrar man om man vågar, man undrar även om man borde..
Vad är det för värld att föda ett barn till???
Inte en särskillt trevlig plats... Mina tankar går till Englas stackars mamma och familj.. Man kan inte föreställa sig hur dom mår. Önskar hoppas och tror att denna Anders, som tyckte sig ha rätten att döda en liten försvarslös flicka, får lida resten utav sitt liv..
Fick ett sms idag där det stod att man skulle tända ett ljus i fönstret ikväll för Engla.. Tycker att alla borde göra det... Jag kommer iaf göra det...

Kommentarer
Postat av: Bästa Storasyster

Du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig

2008-04-14 @ 14:41:14
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Bästa Storasyster

Det är märkligt att bara halva min kommentar kommer med, mycket märkligt... Det som fattades var.....Jätte jätte jätte mycket... Får se hur det går nu :)

2008-04-14 @ 14:42:47
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Bästa Storasyster

Det är märkligt att bara halva min kommentar kommer med, mycket märkligt... Det som fattades var.....Jätte jätte jätte mycket... Får se hur det går nu :)

2008-04-14 @ 14:42:58
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0