AND NOW WHAT?????

Åååå ibland är det bara för tråkigt för att vara sant..
Jag hatar iof att vara total uppbokat, eftersom det känns som om man tappar kontrollen, å om det är ngt jag inte tycker om så är det just det... Men att sitta en lördag kväll å grina över alla bikinisar man inte har råd att köpa det känns väl....sådär....
P spelar ihjäl sig och har inte ens ätit middag, å jag har pratat med min syster i telefon och surfat runt på sidor där jag hittat ungefär en miljard saker jag måste ha på varje sida....
Det kunde ju vara roligare.. fast å andra sidan så ligger en utgång bara ett telefonsamtal bort, men det låtsas vi inte om, för jag orkar inte hahah..image18

Sist jag var ute hade jag den här, älskar den här klänningen, skulle vilja ha den på mig jämt haha.
Tycker att det är oerhört snyggt att jag fått med lite sladdar i bakgrunden på bilden oxå :-)


Kommentarer
Postat av: banoow.blogg.se

gud vilken söt klänning!

2008-04-05 @ 22:51:21
Postat av: Martina

Tack, visst är den :-)

2008-04-06 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0