Aaaaaaaawwwwggggg!!!!!!

Hur ska jag kunna städa min garderob när kläderna inte får plats???
Blir hysterisk när jag ska försöka ta fram en tröja och blir överfallen av kläder som ramlar över mig..
Borde nog rensat för länge sen.. Let's face it, jag kommer aldrig i jeans i strlk 24 igen...någonsin, vet inte om det är något att direkt sträva efter heller iof... Men det tar emoooot så fruktansvärt att slänga, det är som att ge upp drömmen om att någon gång igen se ut som 15 i kroppen.. Hmm, det kanske inte heller var ngt att sträva efter, men ni förstår tanken...eller?????

     

    och sen kan man ju undra vad den här gör i garderoben överhuvudtaget????

 Jag ääälskar VB, men brukar inte direkt läsa i garderoben.. Funderar på att helt enkelt lasta över hälten av mitt i P:s garderob... Undrar om han tycker att det är ok.. Skulle gissa på inte..
Ps: lägg märke till texten på påsen bredvid kitson (I <3 Kitson) påsarna, STUPID FACTORY, where boy's are made!! Hahah

Kommentarer
Postat av: Emma

Om jag ändå också hade det problemet att kläderna inte får plats ;D
Angående din kommentar: Jag vet inte vad frakt och tull och sånt går på, men jag tror det är rätt dyrt =/

2008-04-06 @ 20:46:31
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0